Onsdag

Hör och häpna, men jag har haft ännu en bra dag! Var visserligen extremt trött imorse, kom inte ut i stallet föränn framåt halv 8 men sen har det tuffat på. Städade och rensade lite tillsammans med Jennie på förmiddan, sen kom det 200 balar hö, nu borde det räcka nga veckor till :)
Efter lunch så red jag ut en sväng på Jack, mys! Snickarna har hållt på hela veckan i ridhuset för att få klar sargen så vi har blivit lite förpassade utomhus, nyttigt för mig som blivit ridhusråtta på senare år, och det passar ju verkligen toppen nu när vägarna är helt underbara att rida på! :)
Red sen ut en sväng på BB tillsammans med Jennie på Wilma, klockan sprang iväg och sen var det bara att köra ett varv med harven i ridhuset innan Hanna kom och började sina träningar kl 16.
Jag hann äta och hjälpa tjejerna lite innan jag tränade kl 19. Sammi jobbade på bra idag, var mkt jämnare i början jämfört mot förra veckan och fick avsluta med att jobba skritten en lång stund, svårt men nyttigt! Blev hur som helst bra till slut, det är mkt småsaker som måste korrigeras men det får ta sin tid :)

Imorrn hoppas jag på att komma in i ridhuset nga timmar, behöver rida på Myran och trimma Jack och BB om det ska bli nån ordning o reda :)
Tjingeling!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0