Tävlingsplanering

Har under fm bland annat tittat ut en tävlingsplanering under de närmsta månaderna:

18/2: Reg ponnyhopp i Timrå

19/2: Lok/Reg hästhopp i Timrå

26/2: Reg ponnyhopp i Bollnäs

2-3/3: Reg/Nat hästhopp i Högbo

10-11/3: Lok/Reg hästhopp Sundsvalls RK

17/3: Reg hästhopp i Bollnäs

18/3: Reg ponnyhopp i Bollnäs

24-25/3: Lok hopp ponny/häst i Söderhamn

(31/3-1/4: Reg hästhopp Örebro)

8-9/4: Nat ponnyhopp Sundsvalls RK)

12-15/4: Nat hästhopp Gävle

Planeringen är inte spikad och klar, vilka hästar som går vart är inte heller klart även om jag har en liten plan på mina iaf. :)
Många helger blir det när det är både ponny och häst som gäller.. Full fart!

Nu ska jag ut till hovslagaren så att mina hästar får nya skor! :)
Tjing!


Kommentarer
Postat av: Sara

haha du verkar veta vad du har o göra under helgerna.

Mitt schema verkar helt plötsligt lugnt!



Fast jag vet att det står två ponnier o väntar på mig oxå.. plus jobbhelger. Blir ett evigt pusslande!

Har vi tittat på några träningshelger oxå?

2012-02-09 @ 22:23:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0