Torsdag

Dagarna fortsätter springa fram, nattblogg börjar bli en vana känns det som! I förmiddags hade jag ett kort möte med Anna, sedan har dagen till största del ägnats åt att organisera i sadelkammaren och tvätta massor av schabrak i vår nya fina tvättstuga :') Måste fixa lite bilder!
Har hunnit jobba lite med Myran och stått i ridhuset ett par timmar också, och kvällen har ägnats åt ett till möte. Många möten blir det, vi kommer nåt steg framåt varje dag. :)
Sista mötet innehöll tävlingsplanering. Februari och mars är planerade, blir fullspäckade helger - Antingen kommer jag befinna mig på ponnytävling eller storhästtävling. :) Full fart!
Nu ska jag sova :) Natti! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0