Träningsvecka

Får ursäkta sista dagarnas bloggtorka, har haft tokmycket att göra, det har varit svinkallt och dagarna har sprungit iväg.
Nu är klockan dessutom supermycket igen så får bli en kortis.. I söndags körde jag tjejerna till Hofors på fälttävlansträff, klev upp kl 03 och kom hem 00....Lång dag kan man säga att det blev!
Idag har vi haft Gabyträning. Jag red först 7-åriga D-ponnyn "BB" som jag har lite på "heltid" just nu. Jösses vad den hoppar, me like! Sen red jag båda mina också. Tommy var här o rättade till dom lite igår, och vilken skillnad det blev på ffa Fina! Så himla duktig idag, hoppade en lång bana med två kombinationer och alla olika titthinder utan att blinka. Lilla stjärnan! :)
Sammi var lite vild idag igen, vet inte vad som har tagit åt honom - Han är alldeles för glad! :P Blandar sprången hej vilt och hittar på en himla massa däremellan, och piloten på ryggen får det inte alls att stämma. Känns som att vi kommer få svettas i helgen...  Bra kommer det bli iaf, det kommer bara ta lite extra tid ;)

Imorrn är det dressyrträning för BB och Sammi, och sen har vi Arnoldträning hela helgen. Lär man sig inte nåt den här veckan så vet jag inte när man ska lyckas banka in nåt i skallen. :)
Och förresten, sen när började jag lägga ungefär hundra onödiga volter varje träning?! Skyller allt på bästa Moa, har för mig att du var rätt bra på det en period och därav har gett mig biverkningar ;)
 

Nu kallar sängen! Natti!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0