Ännu en vecka till ända

Är det nåt som är säkert så gillar jag när livet går i 110, jag har garanterat fullt upp för tillfället och det är så himla skönt!
Nu är klockan alldeles för mycket, blir snabb update idag så att jag tar mig ur sängen imorrn bitti. Kom upp innan 7 imorse, fodrade, släppte ut mina hästar och mockade åt dom innan frukost. Satt på första ponnyn vid 9, 7-åriga "BB". Hon fick trimhoppa lite på volt och höll på att hoppa mig ur sadeln på 50cm, häftigt med ponnyer som hoppar så väl!
Sedan trimhoppade jag lite på Jack också, så himla fin liten ponny! Önskar att jag hade haft en som han när jag var liten :)
När jag var klar med Jack hann jag rycka ett par manar innan jag tog lunch. Därefter gick jag och Fina på en promenad, jag skrittade ut en sväng på en piggelin Sammi och jobbade med Myran i ridhuset.
Eftermiddagen och kvällen har ägnats åt lite jobb, avslutat med möte och planering för både nästa vecka och händelser lite längre fram i tiden. :)

Nu ska jag sova, ny händelserik vecka som påbörjas imorgon!
Och du som nu mer än en gång försökt påpeka att jag inte ska skriva om hästarna här så kan jag meddela att Anna är medveten om bloggen och att din IP-adress var ganska lätt att spåra.. :)
Tjingeling!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0