Finbesök och flyttdags

Har blivit dåligt med bloggande i veckan. Har inte funnits så mkt att blogga om, hästarna har tagit det lugnt, Sammi har vilat helt nga dagar och promenerat eller gått lite lätt på lina några dagar, och Fina har gått nga dagar på lina.
I fredags fick jag finbesök av Linnea som jag jobbade ihop med på Loviseholm i ca ett halvår :) Vi har inte hunnit med så mycket spännande, fixat i stallet och sånt och igårkväll sprack våra små planer, slutade med att vi pratade med Daisy hela kvällen istället - Nästan riktig Loviseholmsdejt alltså! :') Har varit galet trevligt iaf, måste göras om snarast :))
Vi var på färsta en sväng med Sammi igår också, han var lite taggad och spänd i början men sköter sig finfint, fick ta det lite lugnt men kändes riktigt fin på slutet!

Idag när jag hade skjutsat Linnea till tåget så har jag packat o fixat, imorrn går flyttlasset till Delsbo. Ska försöka masa mig i säng i tid så att jag orkar gå upp tidigt o fixa det sista, blir nog grejt. :)
 
Tjingeling!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0