Fredag

Har haft minst sagt full fart idag, inte hunnit hälften av det jag borde men ändå fått bort en del. :)
Efter frukosten stack jag och Jennie ut och red en sväng, jag på lilla Jack som är min ponnybästis skulle man kunna säga, han är så galet gullig! Det är så himla fint att rida ut här, jag har garanterat aldrig haft ridvägar liknandes dessa och ändå har jag bara sett en bråkdel :)
Direkt när vi kom tillbaka så red jag två ponnys i ridhuset, sedan var det dags att plocka in mina och äta lite lunch själv. Efter lunchen så red jag en ponny till, longerade Myran och red Sammi lite. Joggade först lite i ridhuset, bara massa övergångar skritt-trav-skritt osv, och sedan red vi ut en liten sväng på vägarna vi med! :) Hur mysigt som helst, full fart om Sammi själv hade fått välja...

Kvällen har ägnats åt att titta på the voice, nu ska jag hänga tvätt och sedan sova. Har massor att göra i helgen, ska börja plocka in grejer i sadelkammaren, rida och så tänkte jag försöka börja frisera och klippa lite ponnys.
Natti!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0