Hoppas på ett jämnare 2012...

Det blir ingen årssammanfattning för 2011, ärligt talat så känns inte motivationen för det så stor - 2011 var överlag ett riktigt skitår, även om det fanns glädjestunder också. Levde världens bästa liv på Loviseholm, men utanför det livet hände många ganska jobbiga saker, och som pricken över Iet så rycktes drömlivet bort under fötterna på mig. I maj fick Sammi tarmvred, det är garanterat värsta natten i mitt liv, jag glömmer det aldrig, men han är en kämpe och nu är han ju dessutom min! :)

<3

I juni debuterade jag Svår hoppning på min fina Wepzan, som nu inte längre är min, men man kan tyvärr inte spara på alla hästar, då hade min mamma fått ett mindre sammanbrott vid det här laget. :)

145-debut :)

Det nya året firades in tillsammans med trevligt sällskap här hemma i lägenheten. Vi hade det himla trevligt, och det blev mycket god mat, dryck, prat och skratt. :)
Idag har jag varit på färsta och trimmat lite på Sammi, han var lite taggad och spänd i början men lugnade sig och blev ganska så fin till slut :) Lilla älsklingen!



Lite galopp och jogg på slutet :)

Nu ska jag försöka se fram emot alla förhoppningsvis roliga händelser 2012! Har två underbara hästar som ska ut på tävlingsbanan, ett nytt jobb att ta tag i (ändrade planer, flyttar till Delsbo 16/1), fantastiska vänner som ställer upp i vårrt och torrt och förhoppningsvis många roliga stunder att se fram emot :)
Redan om mindre än två veckor kommer fina Linnea upp och hälsar på, vi har inte träffats sedan i somras när hon slutade på Loviseholm, så det ska bli så galet roligt!! Samma helg kommer Arnold förhoppningsvis upp och håller träning! :)
Tjingeling!

Kommentarer
Postat av: cia

Hej vet du vem fuxen är som också är med på filmen? Ser väldigt mycket ut som min gamla häst.

2012-01-02 @ 20:21:55
Postat av: Erika

Hej! Jag kikar in på din blogg emellanåt och kan inte sluta undra varför du inte kunde fortsätta ditt drömliv på Loviseholm? Kollar även Elins blogg och ni verkar båda missnöjda med att du flyttade hem ju...

Nyfiken :).

Jättefina hästar du har!

2012-01-03 @ 15:50:43
Postat av: Linnea

Snart kommer jag! En vecka kvar bara :D :D

2012-01-04 @ 21:23:41
URL: http://linneaelmer.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0