Nytt kapitel

Har börjat på ett nytt kapitel i livet idag. Har packat o fixat klart under förmiddagen idag, vi lastade hästarna och åkte vid 13-tiden från Sundsvall.
Framme nån gång vid 15-tiden, har sedan packat upp, packar ur och till sist packat in... Nästan klart nu, även om det är en hel del pyssel kvar.
Hästarna verkar hur som helst trivas super alla tre, jag trivs nog minst lika bra här i mitt rum med utsikt över både stall och hagar :)


Sammi är mer än nöjd!


Myran var inte lika sugen på att posera...


Barbie säger hej!

Imorrn ska jag fortsätta att komma lite iordning här på gården, Jennie som jobbar här som hästskötare kommer att åka ett par vändor från förra gården för att hämta alla deras ponnys, så imorrn kväll är stallet nästan fullt! :) På kvällen har vi planer på att sladda iordning ridhuset och rida lite, så nu är det full huggning!
Tjingeling

Kommentarer
Postat av: Sabina

Ser ju galet fint ut!! Men fina har du inte med henne? Eller har hon fått ett nytt smeknamn bara, Barbie? :-) puss

2012-01-16 @ 22:15:29
URL: http://Nattstad.se/sabinaboijesjö
Postat av: J

Vart har du hamnat och vad ska du göra? :)

2012-01-18 @ 09:53:43
Postat av: lisa

jätte fin blogg! :)

titta gärna in på min och ställ en fråga under frågestunden!

kanske bloglovinbyte?

2012-01-18 @ 11:57:07
URL: http://ettanc.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0