P&J

Det enda av intresse som hänt idag är väl P&J på färsta. Hoppade först Grållen som jag ridit nga gånger, han har en del hyss för sig men hade innan idag inte lyckats få mig att smaka grus.. Tji fick jag, hann knappt trava ett varv inne på banan föränn jag låg i gruset! ;) Var nog uppe lika snabbt igen, och kan väl säga som så att i slutändan så vann jag dagens fight även om han gav mig en rejäl match ;) Hoppade väldigt snällt och okomplicerat runt felfritt, så det får vi vara nöjda och glada med.
Hoppade sedan två rundor på Sammi (1m och 110), misstänkte att han skulle vara lite spänd som han var förra veckan på SRK och anmälde därför två klasser, men idag var han snarare lite het istället första svängen, mycket lugnare i andra rundan. Han är söt och väldigt glad iaf! :)

Nu har jag haft soffmys med Jennifer och mammsen, är redigt trött så ska definitivt sova nu :)
Natti!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0