Träningsdagar

Tisdagar och onsdagar är träningsdagar här i Delsbo, har med andra ord haft minst sagt fullt upp, och därav har bloggningen hamnat lite på sidan av...
I tisdags så ägnade jag dagen åt att rida två ponnys, fixa med lite planering och longera Myran. Gaby kom vid 16-tiden och så hann vi gå igenom lite saker och sådär innan hennes träningar började kl 17.
Jag hoppade Fina och Sammi. Fina är ju sjukt oriden efter sin vila men hoppade snällt som den lilla stjärna hon är :) Sammi var förutom väldigt oriden också lite vild, tur att det är nga veckor kvar tills tävlingarna börjar!
Igår så var det dressyrträning på kvällen som gällde, jag hann under dagen bl.a. rida ut en sväng på min ponnybästis, mys!

:')

Sammi gick dressyrträningen på kvällen, fick mkt bra tips och råd, är sammantaget väldigt väldigt nöjd! :)
Nu ska jag ut och jobba igen, har massor att göra idag! :)
Tjing!

Kommentarer
Postat av: Ann

Jag vill inte att du ska skriva om hästarna på din blogg, det angår inte ALLA !

2012-01-29 @ 20:28:17
Postat av: Ann

Jag vill inte att du ska skriva om hästarna på din blogg, det angår inte ALLA !

2012-01-29 @ 20:28:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0