Aldrig kan det vara lagom

Idag har solen stekt, det har varit så galet varmt och insekterna har exploderat och gjort allt för att förstöra...
Förutom detta så har dagen flutit på ganska bra, trimmade en ponny innan frukost, gick igenom lite saker i stallet direkt efter frukost och sen kikade jag lite på dressyrträningarna för bästa Hanna :) Fick hoppa in och rida en ponny typ mitt på dan... I gassande sol... Tur jag älskar värmen, eller inte! Tog in mina hästar sen, dom var rätt så irriterade och tyckte nog det var skönt att få sova lite i ett svalt stall.
Eftermiddan har annars varit ganska lugn, linat en ponny, hoppat en ponny utifrån och lite sånt.
Sammi har skrittat ut en lång runda, Costa har fått jogga lite lätt en kort stund och Galax har chillat, han var trött igår.. :)
Nu ska jag snart fodra och sånt, funderar på att packa lite redan ikväll också men känner jag mig själv rätt så blir det ett jobb för morgondagen.
Tjingeling!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0