Dag 2

Som sagt, dag två på Näset är avklarat. Costa inledde dagen med att hoppa 1m och 110. I 1m var hon lite spänd och hade ett nedslag. I 110n var hon mycket mer avspänd och hoppade felfritt, kul!
Sammi har hoppat en 120 på eftermiddan, han känns lite trött i kroppen men som han kämpar!! :) Fick ett nedslag in i kombinationen, låg på lite båge och jag lyckades aldrig bestämma mig om jag skulle rida på 8 eller 9 språng.... Eller rättare sagt, planen var att rida 8 men flöt ut lite på bågen och räckte inte fram, utan det blev ett väldigt kort 9onde språng och han hade helt enkelt inte en chans att hinna upp.
Är hur som helst mycket mer nöjd med min egen insats idag, har haft en bra plan med båda hästarna och ridit efter den.
Imorgon går Sammi en 120 på morgonen och Costa en 1m på eftermiddan.. Drygt men sant, finns inte någon lämplig klass åt henne tidigare på dan tyvärr.

Nu får jag snart lite mat förhoppningsvis, sedan ska jag åka och mata hästarna och efter det blir det lite hemmamys och sen sängen!
Tjingeling!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0