Energisamlardag!

Utan att ha gjort nånting nästan så känns det som att jag hunnit massor idag, om än inte sånna saker som jag brukar hinna :)
Uppe som vanligt imorse, sov en stund fram till lunch när jag flyttade Costa och matade mina djur lite. Köpte sen med mat och åkte hem med Kim till Johanna där vi satt och pratade nån timme i solen om allt och inget. Hann nästan bara hem innan Jennifer ringde och meddelade att hon och Linda var påväg hem från Stockholm mot Sundsvall och tänkte komma förbi med lite fika, så jag skyndade mig ut och trimmade Galax innan dom kom, och sen blev vi sittandes i typ två timmar och diskuterade livets alla problem och tillgångar!
När dom hade åkt så återgick jag till ridningen och red dom två sista, och nu sitter jag här.
Alla tre hästarna har trimmat ganska ordentligt idag och fått hoppa en liten oxer på volt en del. Dom jobbade på bra, Sammi var lite "av och på" i början men blev bättre mot slutet, han har ju chillat ett par dagar och behövde nog dagens pass till att komma ihop sig igen.
Imorgon tänkte jag fortsätta med dagens övningar och utöka det lite för Costa och Sammi med lite mer hoppning inför nästa helg.
Nu är klockan snart 23 och jag ska defintivt sova lite!
Tjingeling!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0