Goda nyheter i allt kaos

Har varit lite kaos i livet sista veckan, det har gått upp o ner kan man säga. Fick lite goda nyheter idag, Fina är konstaterat dräktig med Canterbury :)) Drömmen vore ju att få en till Fina med Canterburys typ och ridbarhet.. Drömma kan man!
Sammi chillar fortfarande, trivs ganska bra med det om man frågar honom själv tror jag ;) Skrittar ut i skogen och går i hagen, och han har till och med hunnit med att bli lite hingstig den lilla rackaren!
Galax och Costa har också fått ta det lite lugnt i helgen eftersom att jag har varit i Wången på ponnytävling torsdag-söndag. Idag har dom fått gå lite på lina och imorrn ska vi trimma på igen! Ingen Gabyträning och ingen tävling denna vecka så ska passa på att trimhoppa ordentligt ett par dagar istället.

Nu ska jag snart sova lite, hoppas jag vaknar upp i Falsterbo hos alla underbara människor som är där och har roligt denna veckan :)) Nästa år ska jag se till o ta långledigt så att jag kan också kan vara där.
Tjingeling


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0