Kort blogg

Blir bara en kortis idag, klockan är jättemycket och jag är jättetrött!
Hade en träning imorse, har linat en ponny och fixat en del i stallet och ridhuset, annars en väldigt lugn dag måste jag säga. Tisdagar och onsdagar är överlag ganska lugna eftersom att vi har träningar då och dom flesta hästarna är med där. :)
Både Costa och Sammi kändes helt okej på dagens träning, ingen av dom gav "wow-känsla" men det känns inte så konstigt efter förra veckan som var rätt tuff träningsmässigt. Nu blir det väldigt lugn ridning fram till Näset på fredag, imorrn skrittar vi nog ut en sväng och på torsdag rider jag dom lite när vi kommit fram på kvällen. Blir en liten mellantävling på nåt vis, har inte jättehöga förväntningar rent resultatmässigt utan får se det som en ren rutintävling där jag förhoppningsvis kan ge båda hästarna några bra rundor i kroppen.

Dax att sova!

Man saknar Fina lite.. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0