Semester!

Jag har faktiskt en veckas semester just nu! Rätt sjukt, och jag är ganska dålig på det här med semester tror jag.. Har blivit en del jobb ändå idag kan man säga, lite mindre än vanligt bara :)
Joggat Costa på eftermiddan som var jättefin! Sen var tanken att Sammi också skulle chilla lite men han trodde att det fortfarande var semester så han fick jobba ganska ordentligt innan vi var överens om att semestern var slut :) Alla krav i hans träning har höjts ett par snäpp och som alla andra män så tycker han det är överskattat med onödigt arbete ibland - Det räcker väl med att hoppa hinder?!

Har planerat lite tävlingar framöver också, det ser visserligen ganska oklart ut men helt bestämt är iaf att vi åker till Näset 27-29/7 med både Costa och Sammi. Sen blir det antagligen Tierp 9-12/8 och eventuellt Grevagården 23-26/8. Den som lever får se!
Nu ska jag äta lite mer glass och sen kvällsfodra djuren :)
Tjingeling! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0