Sista semesterdagen

..Åtminstone för den här gången i år! Har ju en hel del semesterdagar kvar men kommer utnyttja det lite under tävlingar osv. :)
Red ponnyn som jag hoppar åt en familj i förmiddags, sen tog jag in mina hästar nga timmar när det var som varmast. Släppte ut dom efter lunchen när det börjat blåsa och blivit molnigt, djuren klagar nog överlag inte på den här sommaren, vi är lindrigt drabbade av insekter motför många år.
Sov ett par timmar på eftermiddan, sen trimmade jag Galax innan jag tog lite matpaus. Därefter var det Costas och Sammis tur, båda fick hoppa lite. Hade två kombinationer med ett galoppsprång, en räcke-räcke och en oxer-oxer, samt ett räcke och en oxer på diagonalerna bara.
Costa hoppade helt grymt på slutet, Sammi var lite väl snabb till en början men blev bättre mot slutet och fick till några riktiga lyror!

Costa var nöjd och glad när hon fått hoppa lite!

Nu ska jag duscha och äta lite, imorrn är det jobbdags igen och det blir nog full fart fram tills jag åker till Näset på torsdag eftermiddag.
Tjingeling!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0