Tävling på Näset!

Är på Näset i Sundsvall och tävlar i helgen. Kom hit igår kväll, fick gomat innan jag åkte tillbaka och red båda hästarna en sväng.
Imorse gick både Sammi och Costa en 1m. Sammi var grymt fin på framhoppningen, väldigt lugn dom första två hinderna på banan och sen kan man säga att den blev gladare och gladare.. ;) Costa var lite spänd men hoppade ändå snällt runt felfritt.
Sammi hoppade en 120 nu på eftermiddan, var lite för glad nästan och sprang lite mycket, jag blev således lite bromsandes och det blev ett par nedslag. Ändå så kul att han faktiskt VILL nu, han tar tag i grejerna och är inte det minsta osäker. :) Det är nästan så att man börjar hoppas på att det kan bli en vana...

Nu väntar jag på mat, blir bortskämd med grillat och mys, och sen ska jag åka tillbaka till hästarna och promenera, borsta lite och fodra. :)
Tjingeling!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0