Tisdag

Har haft en ganska normal tisdag. Enda "ändringen" var att Gabyträningen låg på morgonen istället för kvällen, ganska skönt kan jag tycka :)
Eftersom att mina hästar inte skulle vara med idag så kunde jag passa på att ta med ett par ponnyer. Red först 7-åriga Black Betty som jag ridit hela våren. Hon är numera övertagen av sin tidigare ryttare igen till vardags. Saknas lite jobb i markarbetet men det är verkligen en fantastisk kvalitativ ponny!
Sedan red jag 5-åriga Fortuna som är tänkt att bli fälttävlansponny och som är väldigt multibegåvad. Verkligen en storhäst i mindre format. Var riktigt fin stundtals idag så det var kul!
Efter lunch red jag nga hästar till innan jag gick in och kollade på sista omgången för FT-ryttarna på OS. Fantastiskt av Sara att ta OS-silvret!
Nu på kvällen har jag skrittat ut Sammi en lång runda och Galax har fått jobba på lina. Nu väntar en hyffsat tidig kväll, imorgon förmiddag är det dressyrträning som gäller och sedan lite mer ridning under eftermiddan.


Morgonpromenad på Näset i helgen! :)

Kommentarer
Postat av: madeleine

Kul att du uppdaterar så mycket nu :)

2012-07-31 @ 22:15:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0