På hemmaplan

Sitter hemma i mammas soffa och chillar lite, åkte hem igår kväll och är alltså helt ledig idag :)) Har varit hos Sammi på morgonen och sedan gjort lite ärenden och blivit fattigare än vad jag redan är,  men vad gör man inte för djuren..
Resten av dagen ska ägnas åt lite olika saker, ska klippa mig kl 14, bygga bana på SRK kl 18 och däremellan ska Sammi matas och rastas, jag ska försöka hinna ut till Alnö en sväng och hämta lite grejer som jag lämnade där i vintras och ikväll efter banbyggandet ska jag trimma Sammi en sväng.

Hoppträningen i tisdags gick förresten jättebra. Blev Costa och Sammi som hoppade, Costa känns bättre och bättre. Sammi var riktigt fin, så det känns bra inför helgen. Nu återstår bara att se om det passar herrn att hoppa på gräset.. :)

Tjingeling!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0