Ny helg med tävling på schemat :)

Veckorna bara springer förbi, känns som att fredag är veckans vanligaste dag!
Har hunnit fixa den del saker idag, och ridit nga hästar på det. I förmiddags trimmade jag Cougar och BB som båda var riktigt fina. BB känns bättre nu än vad hon gjort på hela tiden jag varit här, kul!
På eftermiddagen har jag ridit ut en jättemysig runda på Sammi, han är nog den modigaste häst jag har ägt när det handlar om att rida ut, kliver glatt fram och förbi allt till skillnad från dom andra löjliga halvblodshästarna.. ;)

Nöjd kille

Avslutade med att trimma Costa som känns fin. Hon och Sammi ska tävla i Söderhamn på söndag, blir en rolig dag när tävlingarna börjat kl 8 och man ställer fram klockan en timme under natten.. Halleluja!
Nu ska jag ut och ge hästarna lite kvällsmat, tur dom har mig!
Natti

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0