Tjejen som har en händelserik vecka framför sig

Känns som att det kommer hända mycket saker kommande vecka, imorgon åker jag och Amanda till Västerås och kommer antagligen tillbaka mitt på dan på tisdag. Då har jag ett gäng hästar att rida, onsdagen blir nog rätt vanlig och på torsdag har vi dressyrträning, jag ska hoppa mina hästar och det kommer en ny häst som jag ska rida ett tag. :)
Lördag och söndag är det tävling i Sundsvall, lär väl ska försöka rida lite på mina andra djur också. :)

Idag har jag ridit lite o sånt, har bland annat checkat av Sammi efter helgen som kändes rätt så grym. Han behövde nog hem och sova lite i sin box för att mardrömmarna skulle släppa :) Fick skutta över ett par lite längre oxrar på diagonalerna bara och gjorde det bra.
Även Fina fick hoppa lite, hon var lite vild i början men hoppade grymt! Känns riktigt på G nu. :)
Nu ska jag snart sova lite, upp tidigt och pussa på hästarna imorrn innan jag åker.
Natti :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0