Västerås ToR

Jag och Amanda tog bilen till Västerås igår morse, har där sedan samlat lite inspiration och motivation, rullade in i Delsbo idag mitt på dan och jag har sedan hunnit pussa på mina älsklingar, haft fina pratstunder med mina älskade Loviseholmare och saknat dom alldeles för mycket, ridit Sammi och nu ska jag snart sova. :) Sammi var så galet laddad idag, helt sjukt vad han är pigg... Jag tror att jag skriver det nästan varje dag nuförtiden ;) Men han kändes fin när han lattjat av sig lite, det har hänt otroligt mycket i markarbetet sista veckorna även om han fortfarande lägger hälften av tiden till att hitta på bus ;)

Lilla älsklingen <3

Dax att sova lite, imorrn ska jag försöka jobba ikapp lite, rida ett gäng hästar och få lite ordning på mitt liv igen :)
Natti

Kommentarer
Postat av: Sassäh

Hallojs. Hoppas att du har en underbar lördag! ;) Lust att göra ett bloglovinbyte? :):) KRAM.

http://nojjz.blogg.se

2012-03-10 @ 12:33:32
URL: http://nojjz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0