Grabbarna grus

Oj vad tiden springer iväg! Full fart hela veckan, varit i stallet före halv 7 varje dag och kommit in sent på kvällarna. Fått en hel del bra grejer gjorda, bl.a. haft lite större möten som jag tror har tagit det hela ett par steg framåt i rätt riktning. Ponnysarna trimmar på som vanligt och mina hästar likaså. Bara Costa tar det lite lugnt för tillfället och joggar lite lätt.
Galax verkar trivas som fisken i vattnet, han ser och lär av Sammi och har bl.a. lärt sig att sova middag efter lunchen...


Grabbarna grus

För övrigt så har båda pojkarna tränat för Gaby i tisdags och dessutom dressyr för Hanna igår! :) Hoppningen hade vi på ute på gräs, inte helt enkelt när det sluttar åt alla håll och dessutom är rejält tungt - Men nyttigt inför den dagen det sker på tävling!
Galax var med lite grann och skötte sig jättebra, pigg och glad! Sammi gjorde lite karatekonster men var ändå förvånansvärt mycket på marken. Överhoppade sig ganska rejält när han kände att det sög lite under fötterna så vi fick hålla det väldigt basic, och han genomförde övningarna bra. :)
På Hannaträningen igår så var båda hästarna riktigt fina! Galax blev riktigt fin på slutet och Sammi var en stjärna passet igenom, så himla duktig!!! :)

Jag skulle egentligen åkt till Östersund och tävlat i helgen, men efter att ha sett väderleksrapporterna så har jag valt att stryka och lägga energin på träning. Nästa tävling blir förmodligen Gagnef om ett par veckor :)
Nu ska jag sova, klockan står på 05.30 imorrn, full fart!
Natti

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0