Ojdå, vad hände nu!?

Bara för att Linn har gett ut sina inloggningsuppgifter till mig så att jag kan fixa designen så kan jag ju inte låta bli att kladda lite här också. Och som vanligt när jag kladdar nånstans så är det bilder på prinsessan som gäller. Se och njut, det här är en riktig stjärna!











Sådär ja, nu blev den här bloggen genast mycket trevligare. För er som undrar vem jag är så kan jag varmt rekommendera min blogg som ni hittar HÄR. Min blogg är MYYYYYYCKET bättre än Linns, hihi!!!!

Bonusbild på Loppan bara för att hon är bäst!



Hoppas inte Linn blir arg nu för att jag tränger mig på. Men nåt bus måste jag väl ändå få göra när jag är så snäll och fixar hennes design hela tiden!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0