Da boss is back in business

Slut på semestrandet för den här gången för Elin, även om hon har förtjänat det mer än någon annan så är vi såklart glada att hon är tillbaka igen :)
I förmiddags plockade vi in nga ston med föl som skulle chippas, blev lite föltämjning med spolning av ben osv, alltid lite spännande! Sen joggade vi vars en häst innan det var dax för lunch. Efter lunchen har jag hunnit med alla småhästar :) Det är 5st 3,5-åringar och en 2,5-åring, fyra hingstar och två ston. Dom var duktiga allihopa, "C-pojkarna" är helt grymma och får vara med i det vanliga "trimningsschemat" nu :) Stona och lillhingsten är också duktiga men är inte alls lika mycket jobbade ännu.
När bäbisarna var klara så joggade jag Skurtan som var piggelin och sen linade jag Sammi lite som fick ta det lite lugnt idag.
 
Nu har jag fikat och duschat, läge att sova lite! :)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0