Duktiga bäbisar!

Äntligen skulle man kunna säga, men nu rider jag på alla 3-åringar själv, stona har idag travat snällt själv med mig på, dom verkar sakta men säkert börja uppskatta att ha mig på ryggen :)
Stjärnan sprang snällt och glatt!
 
Trimmade också Betty och Galax före lunch, båda var fina :) Gjorde många små tempoväxlingar innanför spåret, perfekt för att inte kunna fuska med vingliga hästar som inte är jämnt framme. Efter lunchen joggade jag Skurtan och hann precis hoppa upp på Sammi innan strömmen försvann, det blev kolsvart i ridhuset och vi såg ingenting nånstans.... Slutade med att Lottas bil blev fullproppad med människor, där satt vi och åt knäckebröd och pratade om allt och inget i en dryg timme innan strömmen kom tillbaka. Då var klockan rätt mycket så vi fodrade och gjorde klart, hoppas på bättre tur imorgon!
Natti :)
 

Kommentarer
Postat av: Anna

Har du samma mailadress som förut Linn? Jag har mailat dig men inte fått svar :)

2012-11-13 @ 09:26:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0