Favvosoffan

Världens roligaste och bästa Sofie har åkt hem nu på kvällen, det suger verkligen, grymmaste människan jag lärt känna på rätt länge :)) Tur det är jullov snart!
 
Annars har det inte hänt så mycket idag. Jag lyckades tappa en av mina sista linser imorse, den var spårlöst försvunnen som linser gärna blir och när jag åkte till marieberg för att akutköpa nya så vägrar dom låta mig köpa eftersom att jag inte visste exakt vilket märke jag skulle ha (!!), sjukt. Så har med andra ord fått gå runt lite halvblind på ett öga hela dan, tur att jag har världens bästa mamma som åkte i ilfart till en optiker i Sundsvall och lyckades fjäska till sig linser där, hoppas dom hinner komma imorgon på posten :)
Jag och Sofie jobbade lite med Daimen och Liten i förmiddags också, dom andra hästarna har fått chilla lite idag, välförtjänt :)
Gulligaste Liten! :)
 
Nu ska jag springa in till Elin och kolla på solsidan, tjingeling!
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0