fredag

Bra dag:-) Möttes av elin i stallet imorse, hon hade hunnit fodra överallt innan jag ens klivit utanför dörren, börjar tro att semestern slagit slint för henne;-) På förmiddan trimmade jag calle, corum och chanel, red på liten och stjärna och daimen sprang snällt på volt med sadel på ryggen. Efter lunchen har jag trimmat skurtan och sammi lite lätt, man blir glad av att rida på dom och alla duktiga och ambitiösa småhästar:-) Har sedan borstat hästar fram till kvällsfodringen, nu sitter jag i soffan och ska snart sova. Imorgonkväll ska vi tydligen på nåt jubileum med örebro ridsportförbund, ska bli roligt:-)

Kommentarer
Postat av: Elin Jansson

Haha klänning i morgon Linnsey! ;D

2012-11-16 @ 22:17:42
URL: http://elinjansson.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0