lång fredag

Hästarna har jobbat på bra idag, calle och corum fick en repris från gårdagen och var snäppet vassare idag, framförallt den sistnämnda som använde all sin energi till rätt saker:-) calle har lite motsatt problem, lite brist på energi, men kämpade på bra idag ändå. Har faktiskt suttit på ett år yngre Daimen också, så himla snäll men ända vaken och uppmärksam, typ 3e gången vi hänger på honom:-) Mina två har fått svettats ganska bra, känns som att jag börjat ta tag i prylarna och tagit isär den stora helheten till mindre beståndsdelar. Mer om detta imorgon om jag får tid, får finbesök av feffe på kvällskvisten så ska försöka vara lite social ;-) Nu ska jag ta min förkylning och onda kropp till sängen, natti!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0