slut som artist, men ett steg på rätt väg

Fick mig en lättare käftsmäll igår på träningen som jag behöver med jämna mellanrum. Dax att sluta vara snäll och sitta och be om ursäkt. Idag har småhästarna fått utstå mitt nya jag, calle blev helt grymt fin och stjärna o liten som jag inte ens vågat galoppera på innan har sprungit flera varv åt båda håll i galopp. Tror dom sover gott inatt:-) nu ska jag snart ut och rida corum, borsta lite hästar och pussa lite extra på sammi som hoppade glatt på sitt egna lilla vis igår:-)

Kommentarer
Postat av: Linda

Hur lägger du upp träningen på 3,5-åringarna, nu på hösten? Hur långa pass, hur ofta och vad focuserar du på? // Linda

2012-11-23 @ 19:35:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0