Årets första snö

Eller var det möjligen bara hagel?! Skulle tro det faktiskt, men lite mysigt är det ändå. Jag gillar snön, fast det räcker att det täcker marken och blir sådär ljust och fint ute :)
Har jobbat småhingstarna och promenixat med lite vilande djur idag, joggat Betty lite också, det är en gullig häst det! :)
Igår tränade Galax för Arnold, han var superduktig, jag får hålla i manen för att sitta kvar kan jag lova :) Tur att inte hinderna är större för då är jag tvärkörd! ;)
Har ägnat kvällen åt oboy och tv-mys med folket inne, nu ska jag sova lite, tidig uppstigning imorrn så vi hinner fixa klart allt tills Elin åker till Billdal :)
 
Tjingeling!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0