Bloggtorka och saknad häst

Extremt dålig uppdatering sista dagarna, har haft massa att göra och samtidigt varit lite halvsjuk och väldigt trött på kvällarna. Vi har varit på Strömsholm en sväng både fredag och lördag, Elin har tävlat tre hästar på deras elittävlingar som hoppat fint :) Fick även se och klappa lite på fina Lestat som jag red och tävlade som 5-åring, gud vad jag saknar den hästen, han har verkligen ett hjärta av guld! <3
Fina Lestat i sin 120-debut -09 :)
 
 
 Hittade lite gamla filmer på honom också!
 
 
Första träningen när han precis kommit, november -08
 
 
Träning januari-februari -09
 
 
120-debut juni-09
 
Nu blev klockan jättemycket, dax att sova! Natti :)

Kommentarer
Postat av: malin

Fina Leffe! Shit vad han var stor alltså!

2012-10-15 @ 10:41:55
URL: http://mallizzp.blogg.se
Postat av: Eva

Oj, vad jag inser att jag saknar allt det här med träningar och tävlingar......

2012-10-15 @ 14:19:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0