Dammsugare och Arnoldträning

Japp, ni läste rätt - Jag har använt en dammsugare idag, händer alldeles för sällan men just idag är det helt nydammsuget här i mitt lilla hus :)) Ägnade förmiddagen åt städning och lite instoppning av kläder i garderoben, har alltså inte packat upp allt sen jag flyttade hit för 6 (!) veckor sen, bra jobbat! Varvade städningen med att byta hästar i ridhuset varje halvtimme, vi trodde man skulle hinna enormt mycket på en halvtimme men det kan jag intyga att man inte gör....
På eftermiddan fixade vi ridhuset och sen red Elin ett par hästar för Arnold. Jag har tränat med Skurtan på kvällen, han var rätt grym idag, så kul när man börjar hitta knapparna :) Ibland känns det till och med som att jag vet vad jag håller på med igen, borde med andra ord hinna lära mig rida till nästa år! :)
 
Nu är jag ganska trött, har ont i halsen och känner mig lite småkrasslig så ska nog försöka sova lite. Tjingeling!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0