Det går upp och det går ner

 
Även om mitt liv är ganska perfekt just nu så har jag också dåliga dagar.. Igår var en sån dag kan man säga, vaknade på fel sida, var allmänt hängig utan egentlig anledning, hade sjukt ont i huvudet, red riktigt dåligt och kände mig rätt värdelös överlag. Höll mig ifrån stallet några timmar på eftermiddan, somnade i soffan mitt under omhoppningen i världscupen och vaknade inte föränn det var kolsvart ute. Gick ut och hjälpte till med fodringen, släppte Sammi i ridhuset en sväng och ägnade sedan kvällen åt att helt livrädd titta på Beck tillsammans med Elin och Sofie.
Idag har varit en bättre dag, ridit ut ett par rundor, jobbat med fina 3-årshingstar, hoppat en grymt fin Galax och avslutat med att skritta ut en runda på finaste Sammi :)
Fina har blivit kollad igen idag också, och är fortfarande dräktig på ca 110 dygn, grymt! Nu hoppas vi stenhårt på fölis till våren, jag har beställt en brun hingst med fyra vita ben och bläs, och är den hälften så begåvad som sin mamma så kommer den räcka länge åt mig :))
Gulligaste Fina får se ut som en vildhäst ett tag till :)
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Babban

Det står ett väldigt fint brunt hingstföl med bläs och fyra vita ben i stallet på Västanbytorp ;););)

Svar: Jag har sett honom, ser galet fin ut :)))
Linn

2012-10-22 @ 22:33:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0