Kaosdag

Har varit lite av en berömd "kaosdag" idag kan man säga, mycket som ska hinnas med och fixas inför imorgon! Efter en något försenad frukost så jobbade jag och Amanda med Corum, Chanel och Calle. Alla tre var väldigt duktiga! Sen red jag på Benji och Galax innan vi åt lunch, även dom skötte sig klanderfritt :)) Galax fick hoppa lite och var riktigt fin, bara jag hittar rätta tekniken så blir det inte så tokigt faktiskt.
Efter lunchen så hann jag trimma Skurtan lite innan jag hjälpte Elin med hästarna som hon red igenom inför Flyinge :)
Avslutade kvällen med att trimma Sammi lite som kändes fin, typ som vanligt alltså ;) Den e gullig den!! :)) Justja, fick jaga lite lösdriftshästar efter att Fina (!) hittat ett rymmarhål och lyckats locka med sig alla sina polare ut på lite upptäcksfärd på gården i mörkret... Insåg också att hon är lite halvförvildad, halleluja moment! ;) Verkade gilla livet som fri i alla fall!
 
Nu ska jag sova, är lite trött får jag erkänna.. :) Natti!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0