Måndag

Bra dag i leran, efter frukosten fick jag hjälp av Elin med småhingstarna eftersom att min annars så trogne hjälpreda Amanda bestämt sig för att bli sjuk såhär lagom till måndagscirkusen :) Dom var duktiga iaf, lilla Corum är alldeles för gullig för sitt eget bästa och sprang så snällt flera varv i trav alldeles själv med mig på :)
När dom var klara för dagen så red jag Skurtan, Galax, Betty och Benji som alla var pigga och glada, fina djur! Efter lunchen hade vi ett litet möte där vi fick lära oss en massa saker om aloevera-produkter, om ni inte visste det redan så funkar aloevera oavsett vad ni har för problem ;)
När vi var klara med det lilla mötet så red jag Sammi, han fick jogga lite lätt idag bara, jag går egentligen bara runt och väntar på att sätta honom på vila nu.. Skulle vilja att han fick gå en tävling innan bara så vi vet inför nästa år att allt funkar "som vanligt", men står såklart på reservlista till Hamre på lördag - Ser mörkt ut att komma med. Han får jobba på några dagar till och kommer vi inte med på lördag så blir det vila ändå nu, känns så onödigt att hålla igång honom vecka efter vecka till "ingen nytta". Tror han kommer må bra av att bara chilla med lite promenader och massa mys ett tag.
Avslutade kvällen med ett till möte med hästsportklubben, nu har vi fodrat och jag har hunnit chilla en stund - Imorrn ska jag komma ihåg att ställa klockan, imorse blev det ett lite hastigt uppvaknande :)
Tjingeling!
<3
 
 

Kommentarer
Postat av: Elin Jansson

Haha, aloe vera is the shit, om det någon gång blir världsfred så tror jag att vi kommer kunna tacka aloe veran !

2012-10-17 @ 11:04:12
URL: http://elinjansson.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0