Tisdagsmys och onsdagsfix

Avslutade gårdagen med lite mys med brudarna, lite gott att dricka, singstar och alldeles för mycket skratt som ledde till träningsvärk i magen (?!) idag. Jag och Laura var typ bäst på singstar, våran ena försök hade nästan varit värt att spara...
Hoppade Sammi på kvällen för Elin också, och jag kan aldrig säga det för många gånger men hon är bara så sjukt grym, bästa Elin!! Bit för bit faller på plats, Sammi var som vanligt lite piggelin men det blev ändå riktigt bra till slut :))
 
Idag har det gått i ett, hängde på Calle och klippte häst i förmiddags och efter lunch tömkörde jag Corum som var superduktig, longerade Chanel, joggade Betty och promenerade en sväng med Sammi som var pigg och glad! :)
Tränade sedan med Skurtan för Arnold, han var också pigg och glad kan man säga! Men när han var lite rastad så skötte han sig finfint, så otroligt värdefullt för mig att få chansen att träna så många olika hästar, det är fasen enda vägen att gå om man ska lära sig nåt i den här sporten..
 
Imorrn är det fullt fix inför helgens tävlingar på Strömsholm, plus allt annat "vanligt" grejande såklart! :)
Tjingeling!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0