Efter sol kommer regn

Haft rätt fullt upp i helgen när Elin varit i Billdal och tävlat, därav den dåliga blogguppdateringen. Hästarna hemma har varit fina iaf och vädret har varit grymt - Kallt men SOL! Igår var jag och Sofie ute och skrittade en lång runda i höstsolen, galet skönt och välbehövligt!
 
 
Idag har det gått helt fel redan i förmiddags när regnet började ösa ner (!) vid 9-snåret, och när klippmaskinen la av och jag hade klippt 3/4 av en häst så hade jag gärna lagt mig ner och vägrat kliva upp mer idag, det lilla räckte.. Red iaf två hästar innan lunch som var duktiga, hjälpte sedan bästa hovslagaren Karin en stund och efter lunchen har vi fixat klart i stallet, red Clintan för Elin på eftermiddan och han var superduktig :) Sammi och Skurtan som chillar nån vecka till har rastat sig lite på lina och avslutade kvällen med att longera Benji som var grymt fin :)
Nu ska jag snart sova, nya tag imorrn!  
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0