We’re going round and round

Kroppen har varit seg idag, ni vet sådär när huvudet går i en takt och kroppen hamnar på efterkälken hela tiden..Jobbigt! Morgonsysslorna drog ut lite på tiden och sen trimmade jag Galax som var fin :) Fick lite hjälp av Elin och hoppade S-bågen som vi gjorde för Arnold igår, blev rätt bra när jag skärpte till mig lite.
Lunchade hästarna och hann lina en innan vi åt lunch, sen red jag ut på Sammi en sväng i ösregnet, var länge sen han gick ut så det var mysigt trots att vi blev ganska blöta.. :) Trimmade Betty sen, börjar gilla henne, fin häst! Ägnade sedan resten av em/kväll till att promenera med hästarna som vilade idag medan Elin höll träningar. Klara redan innan 20 och nu har jag fikat lite, duschat, pratat i telefon och slappat en stund. Snart sängen!
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0