Arnoldträning

Haft en trevlig eftermiddag och kväll under Arnoldträningen, bl.a. träffat bästa Moa och hunnit snacka lite strunt, och så har jag hoppat Galax och Sammi. :) Galax var galet pigg men vi fick väl ihop det rätt hyffsat ändå till slut tror jag. Han är häftig på nåt vis, så stor men kan ändå bli så kvick när det behövs.
Sammi var också väldigt glad men var väldigt ridbar och fin! Hoppade desto sämre men det är ju lite sån han är, det kommer aldrig bli en häst som gör flashiga språng utan han gör på sitt egna vis istället! ;) Det är lite som Arnold säger att vi kommer aldrig få honom att hoppa tekniskt rätt "hela tiden" men kanske i alla fall mindre dåligt, och det gäller att hålla honom glad och att han får tycka att han är bäst i världen, då funkar han som bäst :)
Nu har jag kvällsfikat lite, är så galet trött så det liknar ingenting. Dax att sova lite helt enkelt!
 
Guds gåva till verkligheten om han får säga det själv.. ;)
 
 

Kommentarer
Postat av: Moa

Jag älskar bilden på simmpy!!

2012-09-19 @ 23:07:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0