Bästa tränarna?

Känns omöjligt att säga vilka tränare som är bäst hit och dit, och man är ju såklart lätt partisk i frågan ;) Jag har ridit för en hel del tränare genom åren som alla hjälpt mig till den ryttare jag är idag. Alla har haft sin del i min utveckling och dom har hjälpt mig och stöttat mig i både med- och motgångar.
I dagsläget tränar jag för Elin Jansson samt för Arnold Assarsson som är här varje vecka. Båda två är fantastiska tränare som verkligen passar "min ridning", med det menar jag att jag i de allra flesta fall har lätt att förstå hur dom tänker och menar, och att jag dessutom gillar både deras ridning och hur dom lär ut. Det är inga konstigheter och väldigt grundläggande helt enkelt. Man gör det så gärna svårare än vad det är så varför ha en tränare som gör det ännu svårare?
Detsamma gäller för Gaby Y-S Pettersson som jag ridit för både när jag var junior och nu under året i Delsbo, det "klaffar" verkligen och vi tänker ungefär likadant. :)
 
 
 
  
Elin
 
 
Arnold
 
Gaby
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0