Begåvade hästar

Sitter på så många begåvade hästar igen, inser hur mycket det har saknats i mitt liv sista året, även om jag har förmånen att äga en och annan rätt begåvad häst jag med :)) Blir liksom ändå skillnad när häst efter häst man sitter upp på har sånna fina kvalitéer och är så välridna!
Igår tränade jag för Arnold med Galax, så himla länge sen och så himla roligt! Laxen skötte sig prima och piloten fick godkänt, det är inte helt lätt att ratta runt "lillen" mellan varven men jag börjar komma på knepen.. :)
Sammi joggade lite igår och har trimmat lite idag, känns riktigt grym, jag längtar redan till nästa år - Är övertygad om att vi kommer ha höjt oss minst ett par, tre snäpp tills dess :) Imorgon och fram till söndag ska vi tävla i Karlstad, en 120 varje dag, jag till skillnad från många andra gillar ju inomhussäsongen så tycker det är mysigt att innetävlingarna börjat igen.
 
Appropå begåvade hästar så har jag igår och idag ridit fina 3-årshingsten Clinton's Diamant (Clinton-Diamant de Semilly-Laptop), det måste vara den mest begåvade häst jag suttit på :) Ger en grym känsla på marken, och han fick hoppa nga små skutt idag och är verkligen så himla cool!
 
Nu måste jag sova, upp innan kl 6 imorgon för att hinna fixa stallet innan vi åker till Karlstad. Ni har väl inte missat Elins blogg förresten?! Www.elinjansson.se :)
Natti!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0