Bra början på CHS

Vi har haft en bra dag i Karlstad! Regnet öste ner imorse, det blåste halv storm och var minst sagt kallt.. Vi fixade stallet, åt frukost och gjorde sedan iordning Starlight, Luxen, Erwin, Daisy och Sammi innan vi rullade iväg strax efter halv 11.
Kom fram till ett soligt Karlstad lagom för att hinna lära oss banan, besikta hästarna och rida fram inför avd B i 120n. Sammi var faktiskt för ovanlighetens skull lite stökig till en början och jag hade nog lite tur som hann rida fram ganska länge :) Hoppade sedan fint och riktigt avspänt hela banan igenom, han var felfri och det kändes väldigt enkelt och okomplicerat.
Elin red felfritt i 6 av 7 rundor i 120 och 130 så hon var snäppet värre, såklart ;) Hästarna såg jättefina ut, roligt!

Nu verkar jag snart få besök av Lojsan, sen ska jag kasta mig i sängen och sova nga timmar - Ny liknande dag imorgon med förhoppningsvis lika bra resultat!
Natti :)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0