Full fart

Snart måste det bara komma ett bakslag... Det kan inte kännas såhär bra med allt hur länge som helst, det gäller att njuta när man kan :)
Alla hästar har varit duktiga idag med, inledde förmiddan med en promenad med Sammi tillsammans med Hedda och 43an, sen longerade jag en häst, "gåtränade" och longerade Calle och red på Benji som var rätt grym jämfört med för bara nga dagar sen :) Blev lite tidig lunch och sen har eftermiddan gått i ett! Corum och Chanel har blivit longerade med sadel igen, fast med stigbyglar hängandes idag, superduktiga båda två :) Clintan och Cristallen har hoppat lite, båda var super! Avslutade med att jogga Sture och sen pysslade jag lite med småttingarna.
 
Nu är jag rätt färdig för idag, ska bara sova lite så är jag redo för morgondagen sen :)
Tjingeling!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0