Har det galet bra igen

Så skönt att börja komma in i vardagen här på Loviseholm igen, kände mig lite som en praktikant dom första dagarna med noll koll på allt men nu börjar det rulla på igen. Rider på fina hästar, får fantastiskt bra hjälp och umgås med sköna människor hela dagarna :) Bor dessutom i världens sötaste lilla stuga och trivs som fisken i vattnet, fint liv helt enkelt! Tur att det finns toppar på livet när dalarna gärna är desto djupare.
 
Idag har Elin varit i Skåne för att fota inför Jacsons vårkatalog, alltid lika roligt när nya katalogen dyker upp sen! Vi som varit hemma har haft en rätt lugn dag med några uteritter och några hästar ridna i ridhuset samt lite annat pyssel.
Eftersom att Galax ägs av Elin så är han liksom jag tillbaka på Loviseholm, och vi har fått fortsätta kampera ihop lite, mysiga lilla grå! Han känns så fin nu och det är så roligt att rida honom :) Imorgon ska vi hoppa lite för Arnold, kan bli spännande!
Sammi har börjat coola ner lite, han råkar väl fortfarande vara hingstigast på gården (hur nu det gick till.. men jag får erkänna mig besegrad där Elin), men snart tror jag han är omsprungen på den fronten igen ;) Idag har vi joggat lite i ridhuset och han känns typ grym :)
 
Nu ska jag snart sova, borde verkligen börja ta hand om all min packning och hänga upp kläder i garderoben osv men det får bli en annan dag.....
Natti!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0