Massa fina små hingstar

Grym höstdag, solen har varit framme typ hela dan och det har varit superskönt! Skrittade ut en sväng i förmiddags på supermysiga 5-årshingsten "Skurt" (e. Corlensky G) tillsammans med Laura och en praktis :) Sen red jag lite på en 3-årshingst (e. Cartier) innan jag joggade Sammi som var väldigt pigg och laddad till en början men blev riktigt fin på slutet. Trimmade sedan 3-årshingsten Clintan (e. Clinton) som är så sjukt fin, ger sån  fin känsla :)
Efter lunchen red jag lite på 5-åriga Mysan (e.Montender) innan jag och Elin longerade 3-årshingsten Corum (e. Cornet Obolensky), han är typ en liten drömhäst till kan man säga ;)
Nu har vi fixat klart allt i stallet, har bara fodringen kvar (!) och ska alldeles strax ut och fixa färdigt den :) Sen blir det tidig fredagkväll, bäst att sova lite extra nu innan Elin åker till Zangersheide på måndag och blir borta tills efter Flyinge, kommer bli en del att stå i :)
 
Skurtan på promenad :)
 
Hittade ett gulligt föl i en hage! E. Diamant de Semilly-Stakkato-Embassy I om jag inte är ute och cyklar :)
 
 
 
 
 
Tjingeling!

Kommentarer
Postat av: Belinda

Gud du har det nästan lite för bra du, visa gärna film nån dag, både på din egen och på läckerheterna du sitter på:)

2012-09-21 @ 22:46:58
Postat av: Chaterine

Hihi men åh va söt på andra bilden! :O

2012-09-22 @ 16:22:58
URL: http://chaterinejonsson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0