Platt fall

Okej, riktigt så illa är det inte även om rubriken blev rätt deprimerande ;) Jag lyckades lite olyckligt pricka mitt på en bakbom första språnget på oxern idag, lätt irriterande att göra en sån dunderamatörmiss men gjort är gjort.. Hoppade nga rätt låga språng och Sammi inledde rätt grymt inne på banan sen faktiskt, hoppade dock rätt högt och jag fick väldigt långt på en distans där han inte vågade kliva av stort utan la in ett extra.. Återigen en onödig miss av mig, borde såklart ha sett redan i landningen att jag borde ridit för ett extra eller verkligen bestämt mig för att nå fram. Det var hur som helst en miss för mycket och efter det blev han både spänd, springig och sa upp sig från jobbet. Ni som följt bloggen ett tag vet ju att detta var rätt vanligt förekommande under en period i våras. Jag drar inte alltför stora slutsatser utav detta, nånstans är det ändå otroligt positivt inför framtiden att han är såhär försiktig, men det gäller såklart att jag kan ge honom schyssta rundor. Har såklart strukit imorgon, får hoppa lite småhinder hemma i veckan och sedan ta ut honom på några mindre tävlingar innan årets slut så att han får lite självförtroende igen. :)
 
Nu väntar jag på Elin, vi ska åka och köpa lite godis och typ glo på film eller nåt ikväll, men hennes andranamn är inte Blixten precis när det gäller sånna här saker så jag lär få vänta en stund till.. :))
Tjingeling!
 

Allt jag någonsin önskat mig och lite till, kärlek! <3
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0