Regn och lite mer regn..

Man kan lätt säga att det har regnat ganska friskt idag, tur att vi har ridhus och inte behöver vistas nämnvärt mycket utomhus sånna här dagar :)) Allt jag har gjort har gått långsamt idag, har kommit massa småsaker emellan och sådära men bara man nöter på så blir man klar tids nog ändå, det är ganska skönt att inte titta på klockan utan bara köra på i jämn fart tills det tar slut. :)
På förmiddan red jag tre hästar som alla skötte sig bra. Efter lunchen gjorde jag fem hästar till, bl.a. så hoppade jag fina Clintan som fick hoppa en liten bana och var superduktig :)
Sammi fick jobba lite på lina idag och såg jättefräsch och fin ut, älskade lilla häst!
 
 
Nu börjar det bli dax att sova igen, dagarna springer iväg! Snart nytt år med nya möjligheter ;)
 
 

Kommentarer
Postat av: Belinda

Hur hör är fina Sammi?:)

Svar: Han är typ 164cm :))
Linn

2012-09-23 @ 12:59:53
Postat av: Belinda

Naturligtvis skulle det stå "hög", men du förstod ändå såg jag:P
Lagom höjd om du frågar mig:)

2012-09-24 @ 10:41:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0